تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

مجموعه ۵ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Fresh fruit را برای شما عزیزان در تهران دانلود قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 9:38 :: نويسنده : admin

شما کاربران گرامی شاهد پنجاه و شش تصویر والپیپر زیبا برای سیستم های دو مانیتوره با فرمت jpg و کیفیت بالا می باشید. افراد می توانند از این پس زمینه های متنوع در تزیین بک گراند دسکتاپ خود استفاده کنند.



ادامه مطلب ...


وکتور بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Animals in wild nature Vector را برای شما عزیزان در دانلود ها قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.



ادامه مطلب ...


مجموعه ۲ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Fresh Fruits را برای شما عزیزان در تهران دانلود قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.



ادامه مطلب ...


اولین نمایش رسمی از فضای بازی و لحظاتی از گیم پلی آن برای دوستداران و منتظران این بازی

                               دریافت فیلم نمایش از فضای بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب ...


مادر ، ای لطیف ترین گل بوستان هستی ، ای باغبان هستی من ، گاه روییدنم باران مهربانی ، که به آرامی سیرابم کند ، گاه پروریدنم آغوشی گرم ، که بالنده ام سازد . 

تیم تهران دانلود فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا ( س ) ، روز مادر و روز زن را به تمامی مادران ، بانوان و دختران فارسی زبان تبریک عرض می نماید . به همین مناسبت امروز در سایت تهران دانلود  کتاب الکترونیکی پیامک های روز مادر و زن را با فرمت جاوا برای شما عزیزان تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . این کتاب با فرمت جاوا در ۵۵ صفحه بوده و  قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایل می باشد .

 



ادامه مطلب ...


مجموعه فوق العاده زیبا و دیدنی ۵ والپیپر با کیفیت بسیار بالا از غذاهای اسیایی را برای شما عزیزان در تهران دانلود قرار داده ایم. از این تصاویر زیبا می توانید به عنوان تصویر زمینه یا بک گراند استفاده کنید. دریافت این مجموعه بی نظیر را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 15:20 :: نويسنده : admin

مجموعه برنامه "کلاه قرمزی" محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو در ایام نوروز از شبکه دو سیما پخش شد. عروسک خاطرانگیز "کلاه قرمزی" به همراه پسرخاله، پسرعمه زا، آقای مجری و میهمانان برنامه با ایجاد فضای مفرح و شاد در ایام نوروز، شادی بخش خانواده های ایرانی بودند.
کلاه قرمزی با تمام جذابیتهای و شیطنت های بامزه اش و ابراز علاقه به بچه ها، تلویزیون و آقای مجری علاوه بر ایجاد روحیه شاد در کودکان، سبب ایجاد حس نوستالیژیک در بزرگترها نیز شد.

عوامل مجموعه کلاه قرمزی عبارتند:
کارگردان تلویزیونی و تدوین: میثم مولایی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان:میثم کزازی، طراحی و ساخت عروسکها: مرضیه محبوب، گروه عروسک گردانی: دنیا فنی زاده، مرضیه محبوب، امین سلطان احمدی،بنفشه صمدی و محمد لقمانیان، صدای عروسک ها: حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، بهادر مالکی و محمد بحرانی، طراحی صحنه: مجیدمیرفخرایی، موسیقی: محمدرضا عقیلی، مدیر فیلمبرداری: فرشید رسولی،مدیر صحنه: میلاد کزازی،طراحی لباس: ژاله آنت، گروه تصویربرداری و نور: فردین رحیمی، محمد رضایی، صدابردار: سید محمود کاشانی، مدیر تولید: بهروز صد خسروی.

مجموعه پیش رو 15 قسمت این برنامه پر طرفدار است که توسط یکی از کاربران سایت ارسال شده است و در دو کیفیت پایین(حجم کم) و بالا(حجم زیاد) جهت دانلود آسان تر در اختیار شما قرار گرفته است.

دریافت فیلم کلاه قرمزی 90 در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


مجموعه ای بی نظیر با بیش از ۸۰ ساعت آموزش ویدیویی زبان انگلیسی ! مجموعه فوق العاده ی English For Low Levels که در بسیاری از وبسایت ها و مکان های آموزشی با نام EFU از آن نام برده شده است ، کلکسیونی بی نظیر از ۸۰ سی دی آموزشی تصویری می باشد که به آموزش زبان از سطح کاملا مبتدی (کسی که هیچ یک از کلمات انگلیسی را نمی داند) تا سطح حرفه ای (کاربرد روزانه انگلیسی در زندگی خود) می پردازد. این مجموعه ، برنامه ای می باشد که در تلویزیون های آمریکایی نیز به نمایش درآمده و به عنوان یکی از معتبرترین و کاراترین منابع آموزش انگلیسی می باشد. از ویژگی های ان مجموعه به روند عملی-تکاملی این مجموعه می توان اشاره نمود. همچنین در این مجموعه ، موضوع هر بحث با موضوع دیگری متفاوت بوده و هر بحث آن حدود ۱ ساعت می باشد که در یک سی دی گنجانده شده است. تمامی گرامرهای انگلیسی نیز در این مجموعه آموزشی به طور کابردی به شما آموزش داده خواهد شد. این مجموعه شامل ۳ سطح مختلف می باشد : Low Level , Elementary , Intermediate . که بیشتر تمرکز بر روی بخش Low Level و Elementary می باشد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را برای اولین بار در وبسایت های ایرانی به صورت رایگان از وبسایت تهران دانلود دریافت نمایید.

|این مجموعه شامل ۳ سطح می باشد که هر ۴ روز یک سطح آن افزوده خواهد شد|

دریافت آموزش زبان در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


Gnomeo & Juliet BDRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی تهران دانلود|

نام انیمیشن: Gnomeo & Juliet

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۸۳ دقیقه

حجم: ۳۸۰ مگابایت

کیفیت: BDRip

زیرنویس فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: سرزمین های Montague و Capulet در حال جنگ و ستیز با یکدیگر هستند و همواره مشکلاتی بین این دو سرزمین وجود دارد . اما ژنومئو و ژولیت عاشق یکدیگر هستند و …

 

دریافت انیمیشن زیبا در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


مجموعه فوق العاده زیبا و دیدنی ۱۵ والپیپر با کیفیت بسیار بالا از حیات وحش اروپا را برای شما عزیزان در تهران دانلود قرار داده ایم. از این تصاویر زیبا می توانید به عنوان تصویر زمینه یا بک گراند استفاده کنید. دریافت این مجموعه بی نظیر را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

دریافت تصاویر در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


مجموعه ۵ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع کیک را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

 

دریافت تصاویر زیبا و دیدنی در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


مجموعه تصاویر زیبا از موضوعات مختلف در دنیا را در این پست از سایت تهران دانلود ، برای شما عزیزان بازدیدکننده به صورت رایگان آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ۶۰ عکس با فرمت JPG و با رزولوشن ۶۰۰×900 می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

دریافت تصاویر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


این بار در سایت بزرگ دانلودستان ، مجموعه ۲۰ والپپر بسیار زیبا و دیدنی در سایز ۳۲۰×۲۴۰ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این تصویر زمینه ها با کیفیت بالا بوده و شما می توانید بر روی موبایل خود استفاده و لذت ببرید.

دریافت والپیپرها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 3 فروردين 1390برچسب:تم, تم با کلاس بلاگفا, تم برای blogfa, تم برای سیستم بلاگفا, تم بلاگفا, تم تخصصی موبایل بلاگفا, تم توپ برای بلاگفا, تم جدید برای بلاگفا, تم جدید بلاگفا, تم حرفه ای بلاگفا, تم دانلود blogfa, تم دانلود برای بلاگفا, تم دانلود بلاگفا, تم درجه یک بلاگفا, تم روشن بلاگفا, تم روشن وبلاگ, تم سایت دانلود بلاگفا, تم سایت موبایل بلاگفا, تم سه ستونه وبلاگ, تم شیک بلاگفا, تم قهوه ای, تم موبایل blogfa, تم موبایل برای بلاگفا, تم وبلاگ, تم وطن دانلود بلاگفا, جدیدترین تم بلاگفا, جدیدترین تم های بلاگفا, جدیدترین قالب بلاگفا, جدیدترین قالب های بلاگفا, جدیدترین پوسته بلاگفا, جدیدترین پوسته های بلاگفا, دانلود تم بلاگفا, دانلود قالب بلاگفا, دانلود پوسته بلاگفا, قالب, قالب با کلاس بلاگفا, قالب برای blogfa, قالب برای سیستم بلاگفا, قالب بلاگفا, قالب تخصصی موبایل بلاگفا, قالب توپ برای بلاگفا, قالب جدید برای بلاگفا, قالب جدید بلاگفا, قالب حرفه ای بلاگفا, قالب دانلود blogfa, قالب دانلود برای بلاگفا, قالب دانلود بلاگفا, قالب درجه یک بلاگفا, قالب روشن بلاگفا, قالب روشن وبلاگ, قالب سایت دانلود بلاگفا, قالب سایت موبایل بلاگفا, قالب سه ستونه وبلاگ, قالب شیک بلاگفا, قالب قهوه ای, قالب موبایل blogfa, قالب موبایل برای بلاگفا, قالب وبلاگ, قالب وطن دانلود بلاگفا, پوسته, پوسته با کلاس بلاگفا, پوسته برای blogfa, پوسته برای سیستم بلاگفا, پوسته بلاگفا, پوسته تخصصی موبایل بلاگفا, پوسته توپ برای بلاگفا, پوسته جدید برای بلاگفا, پوسته جدید بلاگفا, پوسته حرفه ای بلاگفا, پوسته دانلود blogfa, پوسته دانلود برای بلاگفا, پوسته دانلود بلاگفا, پوسته درجه یک بلاگفا, پوسته روشن بلاگفا, پوسته روشن وبلاگ, پوسته سایت دانلود بلاگفا, پوسته سایت موبایل بلاگفا, پوسته سه ستونه وبلاگ, پوسته شیک بلاگفا, پوسته قهوه ای, پوسته موبایل blogfa, پوسته موبایل برای بلاگفا, پوسته وبلاگ, پوسته وطن دانلود بلاگفا, :: 9:33 :: نويسنده : admin

در این قسمت، قالب زیبا و حرفه ای دانلود و موبایل با نام Meli1Blogfa برای سیستم بلاگفا تقدیم به شما کاربران سایت دانلودستان می شود. این قالب با تمامی مرورگرها سازگاری کامل داشته و سرعت بارگذاری بالایی دارد. این قالب دارای سه ستون (راست، وسط و چپ) می باشد که مناسب برای وبلاگ هایی با موضوع دانلود و موبایل خواهد بود. لینک دوستان، خوراک سایت، آخرین مطالب، معرفی وبلاگ، نویسندگان، آمار وبلاگ، موضوعات، تبلیغات، لینکدونی و … از امکانات این قالب زیبا می باشد.

مخصوص کاربران بلاگفا و لوکس بلاگ

دریافت در ادامه مطلب.....



ادامه مطلب ...


دو شنبه 1 فروردين 1390برچسب:دانلود قالب سایان سه رنگ, قالب, قالب 3 رنگ بلاگفا, قالب 3 ستونه, قالب 3 ستونه سه رنگ, قالب 3رنگ سایان, قالب آبی, قالب آبی بلاگفا, قالب آبی دو ستونه, قالب آبی و سبز, قالب آبی و سبز سایان, قالب برای بلاگفا, قالب بلاگفا, قالب بلاگفا 3 رنگ, قالب بلاگفا سایان, قالب بلاگفا سه رنگ, قالب بلاگفا سه رنگ سایان, قالب بلاگفا3, قالب بلاگفای سه رنگ, قالب جدید 3 رنگ, قالب جدید سایان, قالب جدید سایان سه رنگ, قالب جدید سخ ستونه, قالب حرفه ای 3 رنگ, قالب دو ستونه, قالب زیبا بلاگفا, قالب سایان, قالب سایان 3 رنگ, قالب سایان آبی, قالب سایان آبی و سبز, قالب سایان برای بلاگفا, قالب سایان بلاگفا, قالب سایان جدید, قالب سایان جدید برای بلاگفا, قالب سایان جدید سه رنک, قالب سایان دو رنگ, قالب سایان سبز, قالب سایان سه رنگ, قالب سایان سه ستونه, قالب سایان قرمز, قالب سایت, قالب سایت برای ,بلاگ, قالب سایت برای وبلاگ, قالب سایت های معروف, قالب سایت های معروف برای بلاگفا, قالب سایت های معروف برای وبلاگ, قالب سبز, قالب سبز آبی, قالب سبز بلاگفا, قالب سه رنگ, قالب سه رنگ بلاگفا, قالب سه رنگ حرفه ای, قالب سه رنگ زیبا, قالب سه رنگ سایان بلاگفا, قالب سه ستونه, قالب سه ستونه بلاگفا, قالب سیاه, قالب های بلاگفا, قالب های جدید, :: 10:4 :: نويسنده : admin

توجه : در صورت مشاهده برداشتن لینک ما قالب حذف میشود .

برای دیدن این قالب و دو قالب قبلی به ادامه مطلب بروید .



ادامه مطلب ...


شما کاربران خوش سلیقه سایت دانلودستان شاهد قالب جدید و زیبای دانلود با نام Meli2Blogfa هستید. این قالب یک قالب شیک و حرفه ای بوده و سرعت بارگذاری بالایی دارد. این قالب یک پوسته ی خوب برای وبلاگ هایی با موضوع دانلود و موبایل می باشد که برای سیستم بلاگفا در اختیار شما قرار گرفته است. همچنین این قالب با تمامی مرورگرها سازگار می باشد. امکاناتی از قبیل تبلیغات، آرشیو موضوعی، ارتباط با مدیریت سایت، لینک دوستان، آمار کامل سایت، آرشیو، آخرین مطالب، برچسب ها و … از امکانات این قالب حرفه ای می باشد.

دریافت قالب بلاگفا و لوکس بلاگ در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


قالب زیبای فیلم یک قالب بسیار زیبا برای سیستم بلاگفا می باشد. این قالب از امکانات خوبی برخوردار است و برای وبلاگ هایی با موضوعات مختلف از جمله فیلم، دانلود، موبایل و … مناسب است.

دریافت قالب برای لوکس بلاگ و بلاگفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.....



ادامه مطلب ...


جموعه ۵۰ والپپر زیبا و با کیفیت در موضوعات مختلف را در این پست از سایت دانلودستان ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵۰ والپپر زیبا در سایز ۱۶۸۰×۱۰۵۰-۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

دریافت والپیپرها در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان